Monday, November 23, 2009

kemaafan...



tidak perlu mohon kemaafan...kerana kita tiada perbalahan .... apatah lagi persengketaan... dan aku menghormati setiap keputusan.... yang telah kau putuskan...

tidak perlu rasa sedih.. kerana itu yang kau pilih... dan aku tidak sedikit pun merasa pedih... apatah lagi untuk bersedih...

aku menganggap kau sebagai teman... yang memberi teguran dan menerima teguran.... dan bukan pengikut seangkatan.... yang hanya menurut tanpa haluan... Jika kau perlukan teman...aku bersedia menjadi pilihan... bersedia untuk melupakan.. apa yang pernah kau fikirkan...

Teman bagiku satu ikatan persahabatan... yang terlalu suci untuk dijalinkan...dan tidak memilih apa jua golongan....untuk menjadi teman...  biarpun musuh menghulurkan tangan... aku tetap menyambutnya dengan aman... kerana bukan aku untuk menentukan... kebaikan atau keburukan...kerana kita semuanya sama....punya kelemahan...

dan padamu teman...yang  perlu kau lakukan.... bukan kemaafan yang aku mahukan....tapi  mahu kau fikirkan... setiap kata yang pernah ku lafazkan... tentang kebenaran...

1 comment:

  1. sangat sesuai utk manusia hipokrit bergelar jongos.. i hate u jongos.. sorry to say that.. u are such a scumbag! i hate u from accusing me for something that i had never done. dah la tu pengecut takdak teloq punya spesis...blah la ko jongos..aku sangat hepi kalau ko baca komen aku nih..

    p/s: jongos adalah nama samaran buat insan sengal tuh.. haha.. blah la ko jongos

    ReplyDelete